♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Sunday, March 20, 2011

♥ selamat hari lahir kak limah ♥


semalam ari sabtu..hary sabtu adelah hary sebelum ary aper murid-murid...??ahadd..(okei bijak dah tuh) tp xnak citer pasai ary sabtu pown cumer nak citer pasai kejadian pade hary sabtu..dah banyak sabtu dah tuh cukup-cukup laa...sebenarnyer aku juz nak stoly moly kat korang pasai hary jadik kak limah kat umah aku nie ha...(perkataan jadik tuh cam xbest jewk sebab aku sendiri pown xtaw biler maner ntah dye jadik..okei kiter tuka perkataan tuh dengan "lahir"..)okeiii beshhh...

wahhh granndd kaw umah aku ader kak limah..kaw ader..??xdek an an an..jadikkk jeleslaaa sekarang..ahakzz..sebenarnyer hary lahir beliau nie bukan lah semalam tapi dye dah merayu-rayu suh cepatkan tarikh hary lahir dye..yelahhh skung ngah cuty skolah jadik beliau berhasrat laa tuh konon-konon kiterorang leh sambut sambil kasik dye adiah besau-besau kat dye..(jangan harappp)..hahahha


tapi selaku makcik yang baek haty laie bertanggungjawab dan berperikemanusiaan makanyaa beliau yang meminta hary lahir diawalkan itu pown dibelikanlah oleh makcik nyer sebijik kek yang menawan laie encem..dan lebih sadis kek yang giler chantek itu bukan dibeli gune duet aku pown,,eksennnn jewk lebey..(maaf laaa koi xmampu nak beli aok aper2,,koi nie xkije laie)..hahaha


taraaa...kek yang encem laie manawan itu..maaf agak kebaby-baby an sket sebab beliau maseh laie dalam ketegori kanak-kanak..jadik sesuwaiii laa kot an..


kiter lihat lak wajah berwarne warni itu dari atas yer..kelihatan seekor badot sarkes sedang bertenggek ditengah-tengah lautan biruu sambil dipayungi dengan payung yang dah agak kuncup dan berteduh pula dibawah pepohonan kelapa laut afrika serta dihiasi oleh semak-semak berwarna ijau dan ader pulak satu belon yang rasenyer dye tersesat dan melekat dicelah-celah semak serta coklet dan gule-gule yang sengaje ditepek untuk hiasan semate-mate..(okehh penjelasan yang agak panjang serta lebar dan terperinci)..

lihattt..anda nampak ape yang aku nampak...??yer aku nampak seekor badut sedang tersengeh xhengat dunia sebab taw yang aku sedang amek gambarnyer untuk diletakkan didalam belog..bagus senyuman itu dan teruskan sengehan anda incik badot..


dan haruslah tokang cekik kena bergambo kenang-kenangan bersamer budak yang mintak hary lahirnyer diawalkan itu..biler tengok sengehan dak nemok iman aku teringankan sengehan badot tadik..okeh sebab sengehan kamu itu sangat comel mary kiter gabungkan majlis ini dengan majlis ulangbulan iman dak nemok selamer 5 bulan..yeahhh dah 5 bulan..=)

okehh laie sekali..tapi kali nie muke dak nemok itu sudah bersungguh terhadap kek yang chantek itu..bajet kaw boleh makan itu kek kewww haa..??hahahaha..okeh tamoo komen banyak2 sebab gambo aku xdek pown..

selesai berplesing bersamer kek yang chantek itu acare memotong kek dijalankan..disini aku agak pelik betol sebab 2 orang budak nie sangat beria lah..laie-laie dak nemok berbaju ijau tuh..ecehhh muke bukan maen macam dye nyer majlis jew..tapi xperlaaa kiter kasik can laa dye potong kek yer..

jeng jeng jeng..dan ini adiah yang paling besh wat besday gegel..kaw mintak awaikan jadik xsempat nak beli adiah nie jewk yang termampu..kad ucapan eklaz dari haty yang suci murni nie..ecehhhh....besday kad nie dari 2 orang budak yang beria potong kek tadik..ngeh ngeh ngeh..

nie la pandangan belakang kad itu..okei sebenarnyer ini kat yang ke3 dye wat sebab xpueh haty kad aku wat laie chantek dari dye..bace part yang atas sekali tuh okei laie biler ucapan yang last tuh pearghhhh sangat-sangat-sangat jujur..kak limah eh cilap kak aty dengar tuh sikat rambot tuh..kalu xkiteorang panggil kaw kak limah..haaa ugutan tuh..hahahahaha

taraaa..nie plak aku nyer kad tok kak limah..syomell an sebab tuh ah my sis xpueh haty sampai sanggup wat kad 3 kali..tapi alasan dye xdek idea laa memalam bute nie..cettt kononnn laa tuh padahal kaw memang xkretipp pown..hahaha..

dan ini ucapan khas tok besday gegel itu..hengatt tuh jangan xekot plak..laie-laie ucapan da last one tuh..hahahaha..adiah xdek kad nie pown dah kire okei laa tuh an sebab penat taw wat kad nie sampai titow kol 2 pg..wat kak aty sori laa xdapat kasik adiah yang besh2 sebab acik xkeje laie xdek duet laie nak beli..tapi nanty kalu syudah bekerjayer nanti acik belikan kaw beger 3 layer depan umah nie yer..=)


(p/s : kalu cam tuh aku pown nak mintak ah tarikh besday aku diawalkan bulan depan,,pastuh bulan laie 1 aku nak awalkan besday aku tok taun depan..??okeyy x..??dah tuh aper laie pat ar g beli adiah skung..weeeee =)~~)






No comments: