♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Saturday, February 12, 2011

♥ jemputan ke majlis dot.dot.dot ♥


yuhuuuu.....

apekahhhh..??dot. dot. dot. tuh....hehehhehe...
xtaw laaa apesall ari nie mood aku berjiwang karattt...xpenahh2 aku wat mende nie tapi hari nie leh plakk aku g wat...ermmm bilee pk balekkk aduyaiiii maluuu nyerrr (blushing2 muke)...
dr dulu sbnrnyer aku nk wat 1 kad hasil dr air tangan dan kaki aku,,akhirnyer tercapaii gak hajat aku nie....hoho agak2 korg kad aper laaa yg aku dok sebok2 nk wat nie kn..nk bagi kat saperrr laa ntah kn...hauhauhauhau... mehh kte skodeng mehh...(maluuuuuuu)




okeii..mule2 skali kiter kne sopinggg brg2..kaluu agk2 malas nk wat kua duet abah korg leh laa korg selongkarrr umah tuh g carikk brg2 nie..ske haty laa korg nk wat kad gune brg2 aper ske haty korg sbb kretebitiiiiii korg...mcm aku nie jewk laaa brg2 aku gune kot...okeiii remote tuh abaikn tuh aku xgune wat kad yer....harapp mak long..eheiii...



jeng jeng jeng....chantekkk tak(versi eric)..hahhahaha..bilee dh ader brg2 lngkah yg keseterusnyerrrr kne laa wat design dulu....sekurng2 nyer kiter taw nk wat caner kn..okeii2 aku taw drawing tuh x hebakkk kn...kene pahamm okeiii beginilaa hasil student mechanical melukiss yer...xdek senii langsung..hauhauhau...(maafff sayerrr maen besi,,minyak itam,,minyakk grisss jewk...) (T_T)huwaaa...


owhh harap maaf gamba nie kualitii xberaper nk beshh sbb incik cam tetibe lakk xleh nk on..jadikk tepon aku yg canggih tuh laa yg jadik mangse...disebabkan kuase terlebihh power 2 megapixellll jadikk hasilll jd camm gituuu yer...dh dh bkn nk citer pasai cam nk citer pasai kertas...ermmm nk wat kad waner pepelll...sbbb aku gilerr kentangg sngt ngan kaler pepell nie...


yeahhh..lepas tuh mulekan laa proses menghiass kad..kat design td aku nk letakk gmbr bunge2,,gmbar beeee...hehehehehhe....mule2 wat laaa mende2 alah tuh kn sbb nnti kiter tnggal lekattt jewk...


aper function manikkk nie..ermm nie kire hiasannn jewk laaa...ngah godek2 bilik tetibe lak nmpk bajuu lamer nie..baju kenangan mase form 5..pakai mase dinner ari tuh..sbb baju nie dh xpakai jadikk aku recycle laaa balekkk tok wat hiasann....korg pown leh gakk carik jewk tudung mak korg tuh pastuh cabut manik2 dye..heiheihei tp jgn laa amek yg still gune laie kang xlameee menjeritt laaa mak korg tuh..

ha nie bahagian tengah kad...aper tuh name dye siyess luper yg kelip2 tuh...sbb aku nie terlalu kretipppp nie lerr jadikk nyer...glerr chantekkk..(okei2 pujian xeklazzz..)


okeii mariii kiter make upp depan kad plak...hahaha tibaii laa labu agk2 nmpk chantekkk jadilaaa...pastuh lekatt laa sume mende2 alah yg dh ciap td..cam bunge2 tuh,,bee tuh...pastuh susun laaa kasi chantekk mate memandang....


ahaaa...taraaaaa..dh ciapp..laa nk wat kat jemputan ke 'konvo' upernyer...agk2 nk kasi saper laaa tuh kan..lalalalalalala...uhuk uhuk (batokk laa plak)...jadikk kepade yg berkenaan yg dapat kad nie hopee sngt2 dpt datang laaa yer...bkn aper juz nk share hepi2 nie jewk...specialll nie taw snggup wat kad sendiriii nih...hauhauhau...okei2 dh2 sekian sajerk penghasilan kad specialll dr student mechy yg kretippp nie..trimas..=)

No comments: