♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Sunday, February 20, 2011

♥ percutian gegel ♥

hye kuantan...

yeahh dh sampai pown kuantan semalam...fenatt xpayah cakap laa an memang fenatt sngt,,kesaketan kekakian,,kesengalan kepinggangan..maner xnyer straighh sampai kuantan..seb bek kuantan jewk kalu straight dr utare ke selatan mau bengkok pinggang..kalau ekotkn perancangan juz aku ngan my sis jewk yg g sbb my sis kne lapor diri dekat jabatan kesihatan negeri kat kuatan tuh 21hb nnty..yehaaa my sis dh dapat transfer pahang,,waa dh xjaoh2 samer dak nemok iman laie dh pas nie..dan aku plak dh boley ler meronde2 1 malaysia tok care kerejeee...yippiii(sambil berguling)...hahha sengal,,dh kembali kepade tajuk utame,,tp tetibe last minit mok incik kat umah nie nk followw lew plak..okei2 plan asal terpakse dibubarkan..jadi bertolak laa kami ber4 ke kuantan tepat jam 10.30 pagi pada tanggal 19 februari 2011...pok incik lak tamooo ekot sbb kater beliau ader keje yg nk dibuat..oritee xkesah laaa..jadikk kami gegell laa yg keluar bergumbireee...

kalu dh name pompuan tuh pompuan laa gak an,,segaler mende nk dibawenyer..bonet kete xyah ckp ar an disumbatnyer dgn buaian dak nemok tuh..brg2 dye jgn cakap laa laie bnyk berbeg2,,name jewk kecik tp barang mengalahkn mak daten..ermmm hentamm la labu hangkoot jewk laa..hahahhaa ingt td kalu xmuat dalam keta nk jewk ikat brg2 kat ats bumbung.hahahaha sadis gilerrr ayt...ermmm tp alhamdulillah perjalanan kami selamat dan xdek sebarang ketidaklancaran..yelaa wisau gak an sejak bergelar "pak supir" xbertauliah nie kemaner2 pown khidmat pak supir nie laa yg diperlukan...4 nyawa tuh wooo aku kena jage,,tp xper laa bak kater org "biar lambat asal selamat"...perjalanan pown xlama dr umah dalam 2 jam lebey dh sampai,,then trus laa kiteorg cari tempat nk merempatt mlm kang..hahahaha aper laiee terjah laa umah my anjang dekat chini..hohoi mmg nk g saner pown nk g tngk baby baru...baby 'mia' name dye..tp sorii xdek pic laa..xsempat nk amek..=)


haha wat yg ke2 kali nyer aku n ckp.."hye KUANTAN"..



kalu ekotkn plan aku ngan my sis sebenarnyer kiteorg nk g 1 tempat nie..memang dh lamer laa xg.kalu xsilap aku last aku g mase aku abeh PMR ari tuh..mase tuh sanggup ponteng skola reramai sbb nk g cinie..mmg gilerr ar an xmen ar ponteng blakang skola,,ponteng dekat2 skolaa kiterorg pontengg jaohhh maaa mmg gerentyy laa cekgu disiplin xkn jumper..hahaha..okaii dh melencong citer laen lak,,jadikkk kami pown bg taw laa mok incik pasai plan kami nie..waaaaaa mok incik pown nk join jugekk...pearghh makin hepi laa minah 2 org nie an sbb plan akhirnyer terlaksaner jugek..dh semalaman dok umah my anjang so pepagi esok nyer rombongan gegel nie pown bertolakk laaa ketempat yg nk dituju tuh..dimanakah..???disinilaaaaa taraaaaaa....


(p/s : ermm dh xlarat nk citer pasai berpesta kat cinie,,entry pas nie laa eh baru aku citer)

nunyte yayunk kuh sekalian..ZzzzZZZZzzzZZ (titow xhengat dunia)..=/

No comments: