♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Sunday, April 24, 2011

♥ mari bercerita : kisah anak itik yang hodoh dizaman moden ♥


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ


Wahai readers yang disayangi sekalian..(eceh)..Pada hari ini tuan tanah nie nak kasi satu cerita yang sangat-sangat best dialam semesta..Tengok tajuk pon dah kemain panjang kan,,tapi rasanya mungkin sayang-sayang kuh sekalian dah familiar kot dengan tajuk cerita "anak itik yang hodoh"..Tapi untuk menjadikan cerita ni laen sikit dari cerita asal maka dengan bersusah payah dan penuh keringat aku lelehkan maka terhasillah cerita ini tetapi di uptodate kan kezaman moden..Ayuh sekalian alam kita bersama-sama mengenjoykan diri yer..
.......................................................................................................................................

Alkisah bermula pada suatu pagi yang indah.......


..........................
...............
..........
......
...
..
.

Alkisah pada suatu malam yang suam-suam sejuk....

..........................
...............
..........
......
...
..
.

Alkisah pada suatu hari minggu yang ceria....

..........................
...............
..........
......
...
..
.

Alkisah didalam bilik yang comel....

Lihatlah dunia sekelip mata sahaja dye boleh berubah..Tidak selalunya langit itu mendung,,sampai satu masa pasti akan ada pelangi yang sangat-sangat indah menjelma..=)

MORAL OF THE STORY MOLY :-

* Setiap orang pasti ada kekurangan dan kelebihan masing-masing..

*Merendah diri itu bagus tetapi janganlah terlalu merendah diri..Jadi percayakan lah diri sendiri..

* Jangan menilai seseorang itu berdasarkan luaran sahaja,,berkawanlah dengan seiklas hati..

* Sila gunakan "pair n lebly" untuk mencerahkan kulit anda..(hikhikhik ini sampingan jew)


(p/s : mohon maaf jika ada sebarang kesilapan dalam entry nie,,cerita ini tidak ada kena mengena samaada dengan yang hidup mahupon yang sudah tiada..)

11 comments:

kambeng.karbonat said...

menarik cerita ni,kesudahan yg sukar di duga. :P

Unknown said...

hahahaha iyolah tuh..nie gare2 aku tngk my sis beli fair n lebly ary tuh la..hahahaha =)

Ca Ezah said...

ko pon da leh wat doodle..wah~~ :)

Unknown said...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ : awak la aja sayer..hehehe nie lah hasil kalu budak besi melukis..drawing pndai ah lukis katon hanco lebo..ekekekekeke

Ca Ezah said...

uik...aku pulak..bila mase aku ajr..hihi....

tau xper..aku tau lukis petak, bolat, segi2..mcm wat autocad jek..lukis laen,hncus!

Unknown said...

hahhaha...ko lah dok post aku pown torai lah wat citer plak..ekekekeke..huh autocad dulu pown aku gigil2 buat..sokmo tipo taim nak anta asngment..tangan xdek seni langsung ah..ahahaha =)

Ca Ezah said...

haha..yes! berjaya bagi virus doodle lak kat ko..heh4

Ca Ezah said...

nyah..aku ade permintaan..sila buat komen ko nie jenis popup..sebab org2 seperti aku yg tenet sipot nie susah nak lepas komen.. :( popup senang sikit..plishhh~ ti i malas nak komen kalao asyik error jek..haha..

Unknown said...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ " orite..olololo cian dye..aku dah wat try tengok jadi x..??

anumuchan said...

Salam.bw here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~
Ada entri baru^^ TQ

Unknown said...

アヌム ちゃん~~ : owh..thanks dear..=)