♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Tuesday, April 12, 2011

♥ surat rasmi permohonan masuk ke universiti ♥



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ


mercu tanda universiti idaman yang bakal aku masuk..ecehhhhh



Guru Besar/Pengetua/Pengarah Universiti Blogger Malaysia..

Tuan/Puan,,

PERMOHONAN KEMASUKAN KE UNIVERSITI BLOGGER MALAYSIA.

Dengan segala hormat nyer perkara diatas adalah dirujuk..

2. Dengan penuh sukacita yang tidak terhingga saya yang bernama NOR HAFIZAH BINTI MOHHARI (nama penuh seperti dalam surat beranak) a.k.a CIK JENAB (konon-konon name femes) sangat-sangat berminat untuk menjadi salah seorang daripada siswazah di universiti tuan..kalau tak dapat jadi siswazah pown jadi tenaga pengajar pown boleh..(ecehhh)..disini saya juga ingin mengemukakan kepada pihak tuan mengenai belog saya yang diberi nama sebagai "CERITERA AKU,,DYE DAN DOT.DOT.DOT"..

3. Untuk pengetahuan pihak tuan saya seperti nama diatas sudah mula membina belog pada tanggal 27 JANUARI 2010..(wahh detail)..tetapi atas dasar-dasar kekurangan ilmu pengetahuan dalam bidang berblogging maka xtvt sihat ini terpakse dihentikan buat sementara waktu dan kemudiannya mula bergiat aktif semula pada bulan MEI 2010..

4. Selain daripada itu saya juga ingin menyuarakan pandangan saya mengenai belog sekarang dimana dunia belog sangat-sangat luas dan mungkin tak tercapai dek akal untuk diteroka..Tidak hairanlah dewasa kini (ecehh) dunia belog sudah menjadi satu fenomena tercanggih kerana melalui belog sahaja kita sudah boleh memperolehi pelbagai informasi-informasi serta apa sahaja isu-isu semasa kerana kini terdapat pelbagai jenis belog yang ada..Tambahan pula penggunaan belog amat berguna sangatlah terutama sekali kepada student-student dan bakal student seperti saya.. (ceh ceh cam kompem jewk dapat masuk)..

5. Berhubung mengenai IPTM atau dalam bahasa panjangnya (Institut Pengajian Tinggi Maya),saya memandang IPTM ini adalah satu-satunya universiti yang cool giler kerana sesiapa sahaja tidak kira umur,,pangkat darjat,,tinggi rendah,,ensem kacak,,mahupown result kantoi mase spm pown boleh turut serta menjadi warga UBM ini..(terbaek lah)..dan saya selaku bakal student (ecehh laie) sangat-sangatlah bersetuju dengan penubuhan IPTM ini..

Kerjasama daripada pihak tuan untuk mengambil saya sebagai salah seorang siswazah universiti tuan amat-amatlah saya hargai dengan ucapan terima kasih yang tidak terhingga..(ader unsur2 bodek nih)..


Sekian Terima Kasih,


"UBM Universiti Harapan Negara"


Saya yang menurut perintah,,

cik jenab
(siswazah tak kesampaian)





PESANAN PENAJA

korang dah join belom,,rugii woo xjoin UNIVERSITI BLOGGER MALAYSIA nie..cepat-cepat isi borang permohonan skung sebab tarikh tutup dye 13 April 2011 bersamaan ari rabu nie bersamaan jugak dengan esok..ade mase laie nie nak join sesi berkenal-kenalan..(ayuhhh laaa)..nak taw keterangan lanjut sila terjah kesini..



(p/s : moge-moge dapat masuk 'U' nie..cool giler lah..=) )

9 comments:

Ca Ezah said...

fuiyooooo~ wat surat rasmi tu..kih3..hebat! semoga kita dpt masuk U nie ok? hehe

Unknown said...

okehhh...leh laa jadik classmate laie..semoge hajat aku tercapai nk jadik pengerusi persatuan pelajar u nie..hahhahaha giler kentang...(pasan giler)...

Nizam said...

singgah dari UBM.... jenguk2 blog nizam yer... hehehe... :P

Unknown said...

wahhh nie bakal clasmate lerr nih ek..ecehhh toceyy toceyy singgah pondok buruk nie..okehh dengan kadar segere ceq p terjah beloggg kamu...=)

CikTomyam said...

salam singgah student UBM gak..amek kos apa? wakakkaa...

Unknown said...

cik tomyam campur : wahhh siler siler..sayer tenaga pengajar kat UBM..ceh ceh ceh ceh (terpasan plak)..=)

Unknown said...

riez : wahhh ramai upernyer geng geng UBM yg sudi nk terjah cinie..hehehehhe nie nk kombang idong nih..hehehhe

prof said...

datang tanda asgment :)

Unknown said...

adessss...mekaceh proff...proff sangat kacak dan comel hary nie..jadik siler kasi markah penuh untuk sayer yer..(bodek bodek hehehehhe =)