♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Sunday, August 21, 2011

♥ kad hari raya yang menyentap hati dan sanubari ♥




السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ





Jam didinding menunjukkan pukul 11.30 pagi waktu Malaysia..Seorang gadis sedang sebok berhibernasi dikamar beradu sambil melayan lagu leleh CREEP BY RADIOHEAD versi accoustic serta berangan memikirkan abang berjersi nombor doplas..Tiba-tiba pintu bilik dikuak dengan rakus oleh seorang budak sekolah rendah berdarjah empat,,berambut megi kari cap cintan,,dan berwajah seperti kak limah *sumpah seriau kot..hahaha*.."Nah untuk acik" kata budak kecik itu dengan kurang sopannya..Baru si gadis nak bukak mulut budak kecik itu dah memblahkan diri beliau dengan lajunya..Cehhhh bidadap sungguh ngomel aku dalam hati..Terus capai apa yang dilemparkan kak limah tadi..

Tangan si gadis terketar-ketar..


Hati tak keruan..

Perasaan mula berdebar-debar..

Lutut mula longgar..

Peluh perempuan mula meleleh disegenap sudut..

OMG OMG OMG..*OMG=oh my god*



Amacam saspen tak..??Okeh aku tipu je tak dek pon sekelumit perasaan macam tuh..Si gadis ni kan cool giler,,chillex lah kan ape barang nak ketaq-ketaq ni..ceh ceh ceh *sumpah berlagak*..Sambung cite terus capai barang yang dilempar tadi..Perasaan nak marah sumpah seranah dekat budak kecik tadi gara-gara terkejut berukkan aku terus padam tiba-tiba,,macam orang simbah air dekat api,,api terus padam serta merta..Macam tuh lah perasaan aku tadi..Terus seketul senyuman yang paling manis dan ikhlas yang lahir dari lubuk hati yang paling suci terukir di bibir si gadis..*ceh metafora aku mengalahkan sasterawanita negara*..


Aku dapat KAD RAYA lah..Dari seorang budak berdarjah empat,,berambut megi cap cintan,,dan berwajah seperti kak limah..Setiap tahun mesti dapat kad dari die TAK PERNAH MISS..Sumpah kadang-kadang dia buat hati aku sejuk..(^___^)..hewhewhewhew


*untuk awak seorang..ceh ceh ceh sambil kembang-kembang lobang idung*


*yer memang motip aku nak menyusahkan korang..malas nak rotate kat bawah ade translate die..kbai*



----------------------------------------------------------


ASSALAMUALAIKUM..
Acik.Tengah buat apa tu..??
Selamat Hari Raya..
Acik beraya kat mana tahun ni kat KELANTAN ke..??

Yang Benar,
Nur Hidayati..

-----------------------------------------------------------


Sentap terus si gadis..Oit budak kecik ape motip kau tulis macam tuh ha..??Acik mu ini kan orang PAHANG sah-sah lah raya ni balik PAHANG..Cehhhh podachii..Wateva lah budak..Ape-ape pon time kasih daun keladi lain kali bagi lagi..So,,selaku acik yang baik hati makanya kad raya yang macho dan kacak itu akan dibalas dengan dengan dengan.................



.........................................................................
..............................................................
......................................................
.................................................
.........................................
.....................................
..........................
.....................
................
...........
.......
....
...
..
.




*gerdenia butterscotch yang hensem..kuikuikui duit rayer tunggu hari raye lah..(^___^) *


Sekian Terima Kasih..


*amacam hebat dan macho bukan acik yang berjersi bola ni..jangan cakap aku kedekut bagi gardenia butterscotch je,, libas dengan hanger kang..okeh dah boleh cari pemain bola KELANTAN lah kot baru tercapai cita-cita anak buah aku ni..hewhewhew*




(p/s : Nur Hidayati a.k.a anak sedara aku yang nakal tahun depan nak bagi kad raye bagi sekali SAMPUL yer..Teringat jugak seketol kad untuk kak limah handmade sendiri masa besday die hari tuh..Klik sinie..Sekian(^___^) )

2 comments:

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

aloloh~ cumil jek...hehe

♥ ..cik jenab a.k.a fieza ..♥ said...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ : tahuuu xper..kueng kueng kueng..