♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Sunday, October 9, 2011

♥ rindu itu indah ♥





السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ







*gaya seorang perindu,,ceh ceh ceh..rasa macam pernah upload gambar ni dulu (-__-") *



"dikeheningan malam,
termenungku berseorang
tak lena mata dipejam
terdengar suara terngiang
suara merdu yg di sayang
bagai kau didepan mata
ku capai tapi tak kena
sukarnya memendam rasa
ingin ku luahkan kata"

SABTU 8 OKTOBER 2011..7.60 PM..

Eh apehal malam-malam pasang lagu jiwang miwang ni..Saje lah tu nak buat aku tacing macing..Choiiii lah..


"bila rindu,terkenang mu sayang terasa sayu
syahdunya jiwaku bila malam,makin kelam
jauh terbang diriku melayang
aku rindu,sentuhan mu ku rasa sayu
inginkan jiwamu selubungi,jiwa ini,bawa ku dlm pelangi
melepasi segala hati ini"

Sampai part chorus ok fine fine fine surrender..sob~sob~sob~..=(


Rasa itu halus..
Datang dari lubuk hati yang paling dalam..
Tak dapat diungkapkan tapi hanya mampu dirasa..
Ya Allah rindunya pada yang jauh dimata tapi dekat dihati..
RINDU itu kurniaan Allah kan..=')

Betol cakap orang kalau nak buat apa-apa ikut gerak hati sendiri..Samalah jugak kalau mula-mula dah pasang niat nak balik nak jumpa mak abah balik je yedok..Nanti kang mula lah nyesal tak sudah,,mula lah nak buat keje pon tak boleh,,mula lah tiap-tiap malam nanges teresak-esak berhingus-hingus sambil tekup muka dekat bantal sebab takut orang lain dengar malulahhh kan..Jangan nak panggil aku cewek ah,,ngembeng ah,,cengeng ah kan..*cheesdellll*

Tak kesah lah walau terpaksa gerak balik tengah-tengah malam..
Tak kesah lah walau terpaksa sampai rumah mak abah pukul 2.30 pagi..*cedeyy*
Tak kesah lah walau terpaksa ketuk pintu umah sampai nak tercabut..*tapi tak bangun-bangun jugak*
Tak kesah lah walau terpaksa jerit-jerit panggil mak sampai jiran sebelah boleh dengar..*ok tipu*..
Tak kesah lah walau terpaksa kol abah suruh bukak pintu..*ok abah alert dengan talipon*..
Tak kesah lah walau terpaksa duduk rumah kejap je..*kol 2.30 pagi -10.00 pagi*

Janji rindu terpendam terubat kan..Ceh ceh ceh
Rindu itu indah beb...


(p/s : FARID KAMIL saya rindu awak jugak..Bila kita boleh jumpa..=') )

3 comments:

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

bape minggu ko xbalik kg ha?

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

nyah~ aku tag ko kat sini..

http://cikduyung.blogspot.com/2011/10/giveaway-by-marliyana-mk.html

♥ ..cik jenab a.k.a fieza ..♥ said...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ : aku balek tiap-tiap minggu kalu xkeje ari sabtu..hahahah dari dok saje terperam kat umah bek balek kg yedok..hahahaha..=)