♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Wednesday, January 29, 2014

♥ temui saya di Astro Ria ♥






السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ







Tajuk entry macam nak hot,mengundang muntah hijau dikalangan kengkawan (aku tau tu) sebenarnya nak cakap sekarang dekat Astro tengah tayang sinetron HAFIZAH.(ha aku lah tu) Eh jap bukan sekarang tapi sebenarnya dulu dah ada tapi channel yang aku tak beli. Sekarang baru Astro tayang dekat Astro Ria. Biasa lah tu bagi pelanggan-pelanggan bajet macam aku kalau nak tunggu cerita best tunggu jelah astro tayang dekat channel biasa. Kira orang lain dah tengok sampai habis tapi aku baru terhengeh-henget nak start tengok. Lepas tu terkinja-kinja siap buat entry macam aku orang pertama tengok sinetron tu. Apesal aku sehampeh ni. hahahahaha

Sebenarnya aku nak cakap apesal tajuk sinetron tu HAFIZAH. Glemer jugak yer orang nama HAFIZAH ni.  hew hew hew hew. Siap ada sinetron lepas tu ada lagu lagi tajuk HAFIZAH. Dah lah pelakon dia 'Randy Panggalila' power sungguh. Sampai sekarang aku musykil awat tak letak nama BECK ke..?? Atau nama HAFIZAH lagi hot dari nama BECK..?? Ke dah ada tajuk cerita BECK tu.? Jap aku try alih channel Astro 108 kot-kot ada.. Tapi sayang seribu kali sayang tajuk je hot tapi tak pernah terlintas pun dalam hati aku nak tengok sinetron HAFIZAH ni. Setakat tengok-tengok iklan dia je. Sape yang kaki sinetron tu meh kabor ke aku sedap ke tak cerita dia,kalau sedap boleh lah aku jeling-jeling 2 3 kali..
hahaha k la baiiiii



(p/s : sekarang aku tengah berangan kalau aku berlakon cerita sinetron ni mesti lagi power kan. tapi bukan dengan Randy Panggalila lah mungkin dengan Randy Panggegeli (gelimat gelimat gelimat) wahahahahaha)

No comments: