♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Monday, January 20, 2014

♥ 2014 ♥


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ






Selamat Tahun Baru 2014.. 
(baca sambil bayang ada effect bunya api kembang-kembang warna warni)

Hahahahahaha bulan Januari dah nak hujung-hujung dah,tahun baru apekebende nyer yedak.. Peduli pulak aku,janji aku dah berjaya buat entry yang pertama bagi tahun 2014 ni.. Macam biasa dan selalunya orang buat kalau dah masuk tahun baru mesti nak 'throwback'.. Aku pun nak jugak,baru nampak macam up to datee sikit.. (sumpah ni poyo)..hahaha Throwback THORbaik aku tahun lepas tak lain tak bukan berjaya menamatkan zaman bujang trang tang-tang dengan selamatnya.. Alhamdulillah kahwin tu best...awwww..


24 Mei 2013,Jumaat,14 Rejab 1434H
Ingat tarikh  tu Mat Aming.. Ni bila nak g hanimunnn nyer kahwin dah lama dah ni hanimunnn nyer belum,sadis sungguh..Nasiblah dapat hubby sibuk macam Perdana MenTHORi..hikhikhikhik

Selain hat tu satu lagi throwback terbaik adalah menaikkan berat badan lagi 3 kilogram..Hat ni aku tak tau nak cakap throwback THORbaik ker atau Thorhampeh.. Sampai kena gelak dengan Mat Aming sebab berat aku lagi 1 kilo sama dengan berat dia.. Tak boleh jadi ni macam mana semua ni boleh berlaku.. aishhhh Dah lah sekian sahaja throwback terbaik aku sepanjang tahun 2013,nak pergi sambung lompat 'skipping' pulak ni..kbaiiii






(p/s : pantang tahun baru semua orang pakat pasang azam belaka..ntah pape capainya tak juga lepas tu postpone pulak untuk tahun depan tahun depan dan depan..azam aku..??jap nak pikir)

2 comments:

Nurina Izzati said...

kalau saya nak buatkan akak header free akak nak? :)

FB: Nurina Soib
Twitter: @nurinaizzati

hafizah mohhari said...

header free yer...ekekekeke kecik tapak tangan padang bola akak tadahkan..thanks dear.. :)