♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Friday, January 24, 2014

♥ bayangan menentang kenyataan ♥




السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ





Dalam hidup kita ni kadang-kadang apa yang kita rancang tak semestinya itu yang kita dapat. Tapi tak semua lah,ada masa adalah sipi-sipi sama dengan apa yang kita inginkan tapi selalunya jauh misi KELAUT sangat. Ni antara benda-benda yang selalu aku expect boleh dapat. Cengkonon-kononnyalah expect jelah tapi hampeh memang jauh perginya..hahahaha 

Konon 3 bulan tak cek berat badan berapa,target boleh dapat berat zaman kegemilangan dulu gamaknya tapi tak sedor diri tu ulang-alik dapur 23 kali sehari. Makin hari makin meningkat tengoknya tak boleh jadi ni. Nampak gayanya MISI 33 KELAUT..

Hahahaha.. Hari tu 2 minggu jugak tak bukak facebook sibuk ulang alik hospital,dalam hati mesti banyak notification bebudak facebook,lagi-lagi Mat Aming. Mesti semua rindu kiteww lettewww.. Tapi hampeh sekali dengan Mat Aming KELAUT. Kau bajet kau Nora Danish ke hape.. Kuciwa mak noks..hahaha

Ni expectation yang paling tak boleh blah. Apehal kalau aku tengok dekat tv bukan main lagi maggi kari dia.. Menyelerakan,,menggairahkan,menusuk kalbu sungguh. Nampak kemain sedapnye tapi bila aku buat awat hasil jadi cenggitu tak macam dalam tv pon..hahahahaha Lobak,ketam,udang,bawang semua pakat terjun KELAUT...wakakakakaka

Mat Aming nengok ni mati aku. Ampun penunggu gua Hunny Bunny Cikabom Cikabom bergurau saja. Janggut ala-ala Farid Kamil tu pun dah cukup..ekekeke Yang ni tak terjunam kelaut...ekekekeke


And lastly the winner of the match..eh eh eh Hok paling lejeeeen sekali dalam dunia ni tapi aku rasa bukan aku sorang je kot rasanya ramai lagi kot yang mengalami perasaan yang sama dengan aku..




Mempersembahkan

Expectation kemain tinggi tahap Siti Nurhaliza kau.. Mana taknyer bila tahu nak buat IC baru kemain aku bersiap secomel Kak Ton. Bedak tebal 3 inci. Selendang hitam lilit-lilit. Wedges liplapliplap walaupun tahu kaki takkan masuk dalam gambar. Lepas tu siap beli baju baru. Yelah IC guna lama tu,kalau ada pape semua dok mintak IC. Motif bila orang tengok IC wahhhh terpegun (konon). 

Alik-alik sampai tempat tu dia suruh pakai tudung dubai dia yang berkedut seribu tu,katanya nak seragam. 
Tak kisahlah janji comel lagi.

Akak amek gambar : Ok dik kanan sikit,badan tu senget sikit yer angkat muka sikit. Klikkkk *bunyi flash*

Adik nak buat IC : Akak dah ke kenapa tak cakap  1 2 3

Akak amek gambar : Lupelah dik. Takpe dah ok dah ni gambarnya.

Adik nak buat IC : OK


Sebulan kemudian dengan penuh excited adik nak buat IC pun pergilah nak ambil IC dengan penuh kegirangan yang tidak terkata. Yehaaaaa







krikkkk krikkkk krikkkkk krikkkkk

Tudung dengan badan-badan senget,mulut tengah kemam,mata kuyu layu ditasik madu. Terima kasih akak ambek gambar cantik sangat gambar IC saya. Hasil seni yang bikin aku terharu sepanjang hidup. Hat ni dengan aku-aku KELAUT. (-__-")




(p/s : moral of the story marilah kita bersama-sama berusaha untuk mencapai kenyataan tu. tak semua kenyataan tu akan pergi kelaut ada jugak yang bisa menggapai bintang. eceh dah dah dah mohon tak de yang nak request aku upload gambor IC aku pulak kat sini..caittt)

No comments: