♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Friday, March 18, 2011

♥ bermaen dengan lappy part 2 ♥

ohoi....semalam aku dah janji an nak sambung pasai entry aku yang tergendale gare-gare aku xsyaba nak melantak sambal petai tuh kan..okeii jadikk makanyer hary nie aku akan tunaikan janji aku tuh..mesty kaw xsaba-saba an kak gong sebab aku dah tunjukkan sket hasil kerja tangan aku kat faceby kaw..itu baru skett bai nie ader yang laie gempakkk..hahaha..okehhh murid-muridd semalam last kiter make up sampai mater kan,,jadikk hary nie aku nak sambung lak dengan menepekk rambot pelesuu kat kepale beliau..jeng jeng jeng...


wahhhh...akhirnyer siap syudahhh pompuan nie disolekkk yer...ecehhh grandd..okeiii kaw dah boleyyy pergi makan malam berlilin laaa malam nie dengan kaw nyer boiprenggg..mesty dye cakap kaw chantekkk ahhh...(okeii pasan)..


laaahh xcayer lak aku cakap dye nie chantek..xper2 kiter tengok gambar sebelom dan selepas dimake over yer..okehhh nampak yer kelainan tuh..okehhhh laa tuh make up yang simplee jewk xlelebey sangat...biase make up cenggini memang sesuwai laa kalu nak digayerkan kemajlis berkhatan anak jiran..yerrr betol,,xcayer ek,,toraii laa pektikakn yo...awwww...~~


then kat bawah nie plak adelah hasil tangan dan kaki aku gak nie..dye nie model pertamer yang bersetuju untuk dimake upkan oleh aku dialam maya nie..bebanyak timer kaseh laa sebab sudi menjadik bahan ujikaji aku..ngeh ngeh ngeh..=)

yehaaa...berbeza kan wajah sebelom dan selepas..tertunai laa hajat dye nak rambott lurusss tuh..xsangkee ah aku nie ader bakat mengmake up kan orang..(okeiii taw pasan laie)..


nie make up ala-ala peacock namenyerr...sesuwaiii kot ngan mukee beliau tapi yang aku xpueh aty sangat apesai ader mende alah kat atas dahi tuh..aku xtaw laaa mende aper kah itu..memang mencacatkan betoll laa...grrrrrr...okeii sile abaikan ketumbuhan itu yer....


ahaaa..nie lak ala-ala mermaid..cewahhhh tapi nie mermaid malaysia yer tuh sebab kulit agak gelap berbanding mermaid luar negare..ecehhhh jangan jelesss okeiii...hahahaha =)

ohoiiii nie plak ala-ala greek goddess..nie pown didatangkan dalam versi asia gegel yer..foundation agak gelap..nak kene tuka jadik cerahh sket ah baru tantekk tantekkk kot...okeiii masih boleh diperbaeki laie lepas nih..

hahhaha..nie yang aku paling ske kot..cat women version..pearghhhh giler kentang ah..tengok betaper hebat nyer mak andam nie an ciap leh make over sampai jadik cenggini...marbelesss ah...okeii jadik kengkawan agak-agak korang nak tempah aku jadik tokang make over korang aper laieee cepatt cepatt teponn sekarang...pelanggan pertamer akan menerima hadiah istimewaa..pakej makan malam bersamer daten pijahh yoooo...aperrr laieee ayuhhhhh laaa...


okehh gegel sumer semalam i dah bagik kn link tok g website nie..jadikk jom kiter torai samer2..carikk pat gambar2 yang leh anda wat pedajal..memang syokkk laaa wehhh...and beriban-riban toceh aku nak wish kat anak buah aku ci atie nie sebab sudik jadik bahan ujikaji a.k.a model tok dimake over kan..yuhuuuuu...=)

(p/s : adekk beckkk plisss send ur pic..i nak sangat-sangat make up kaw..plisss plisss plisss..hahah)






No comments: