♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Thursday, March 31, 2011

♥ orang wat dye nak wat jugak ♥


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ


dah lame kot xhapdate belog samer on9 faceby..maaf yer kawan-kawan,,peminat-peminat,,secret-secret admirer kuh sekalian (giler pasan)..hahahaha bizi kot coz sebok sejak 2 menjak nie ngan pojek baek punyerr..(baek laa sangat an)..hahahaha pojek aper bia laa rahsia biler dah berjayer dengan jayanyer pojek tuh baru aku stoly moly ek..

makanya aku pown membalas dendam dengan mengonlinekan diri sampai lebam..bukak jewk faceby haa amek kaw banyak giler notification nie haa..tapi yang xbest nyer separuh dari notification tuh datangnyer dari kengkawan yang tag aku dengan mende alah nie..MENYINGKAP RAHSIA TARIKH LAHIR ANDA MENGIKUT BULAN..eh eh eh wat the tutt betoll menyirapp pown ader..maty-maty aku ingt ader laa orang yang post "owh daten pijah lamer u xon9,,i windu laa samer u"..hahahhahaha (okehh taw pasan)..

tapi xperlaa selaku gegel yang penyabar aku tarak marahh maa...tapi lebih sadis ngan aku aku kot terpengaroh sekali nak test mende alah nie..hahahha bongekkk an..laa bukan aper dah banyak sangat yang dok maen mende nie aku pown test laa jugek wehhh kang ketinggalan zaman lak kang..hahahahahahaha


taraaaa..."baekkk punyerrr"kater dato kat dalam gambo tuh..hahahahaha okeh aku lahir bulan splohhh..dan seharusssnyer kiter kene publish kan dekat faceby jugek yang kiter sudah maen mende alah nie dan kiter tidak ketinggalan yer..

yeahhhhh dah publishh pown..aku sudah boleh membanggekan diri dan mengembangkan idong..korang yang xwat laie tuh aper laie cepattt jelezzz ngan akuu pattt..hahahahha
kat bawah nie laak ciri-ciri yang menjadik rahsia sangat tadi..hahahhah tapi untuk orang-orang yang lahir bulan OKTOBER sahajee yer..




1.suka berbual
eh eh mandai jewk..aku pendiam kot...(okeii tipu)..bebual opkoss laa ske tapi kalu aku nie bebual pown tngok orang gak kalu orang yang aku kenal banyak laa bualnyer kalu orang yang aku xkenal diam sket kot melaenkan orang tuh terlebeh ramah leh laa layan..

2.suka orang yang sayang padanya
lah mesty laa xkan ske orang benci kiter lak an..kalu ader orang yang ske orang benci diri dieorang meh cinie jumper aku pat..kasi servis sket otak tuh..

3.suka ambil jalan tengah
yer memang betol,,laie-laie biler aku ngah merempit nek tenggiling..pasti jalan tengah yang diambil sebab senang nak mencilok..hahaha

4.sangat menawan dan sopan santun
ceh ceh ceh..beck kan aku dan kater aku sopan santun orangnyer lu xnak cayer lak..hahahaha makanya kepade makcik-makcik sekalian agak-agak ader anak terune yang single mingle leh laa rekemenkan kat sayer..ecehhhh

5.kecantikan luar dan dalam
ceh ceh ceh laie sekali...dabel kembang nie wehh..hahahaha beck jelas dan sudah terbukti an aku tidak menipu..hahahahahaha jadik jangan cube-cube nak mempertikaikan kredebiliti aku laie pas nie taw..hahahahaha

6.tidak pandai berbohong dan berkure-kure eh x berpure-pure..
ohoi mestylaaa macam mase kecik-kecik dulu selalu cakap xbek bohong,tipu-tpu doseee nanty masok api nerake..ehek tapi skung tipu sunat xper kot..aittt jangan-jangan xbaek wooo...

7.mudah rasa simpati,baek dan mementingkan kawan
simpati op kos jiwe lembot bai selembot tisu..cepat tacinggg maaa..baek,,cik jenab bai haruslahhh baek..mementingkan kawan tuh mestylaa sebab kawan nie laa orang yang paling rapat ngan kiter kadang-kadang tuh ader orang tuh lebih rapat ngan kawan dari rapat ngan family sendiri..

8.sentiase berkawan
lahh mestylah..kalu x sampai biler-biler laa xdek kawan..xkesah laa ko tuh boy kew gegel kew mahupown bapok sekalipown aku layan jewk..namer pown kawan..xsala kot nak kawan ngan sesaper..

9.hatinye mudah terusik tetapi merajuknyer tak lama
ermmm kan betol aku cakap aku cepat tacing..tapi tacing-tacing aku jap jewk xdek laa simpan lelamer..yelaa wat per bukan dapat paper pown nak tacing lelamer nie..buang karenn jewk..cewahhhh konon...

10.cepat marah
yekew..??ntah laa yang penting kalu aku marah aku xske tunjukkan kemarahan tuh..aku lebey ske diamkan diri then pendam jewk dalam haty..lamer-lamer marah tuh ilang sendiri..tapi agak bahaye kalu jenis yang pendam dalam haty jewk biler dah meletop gunung berapi dye haa amekkk kau sampai kekutub utare laa kene tempias radiasinyer..hahahaha

11.macam pentingkan diri sendiri
okehh kene paham tuh macammm yer...tapi tengok situasi gak laa..kadang-kadang xsumer mende kiter kene ingat kat orang ader jugek mende yang kiter kene pentingkan diri kot..hahaha

12.tidak menolong orang kecuali diminta
ohoi yekew..yekot,,yelah kang aku tolong tetibe kang cakap aku bajet baek sangat laa plak..laie-laie nyah beck tuh dye bukan leh tengok aku nie baek sket mule laa nak mengauk-auk..hahahaha

13.suka melihat dari perspektif sendiri
ermmm nie xdek komen xtaw nak cakap per..

14.tidak suka menerima pandangan orang laen
eh eh maner ader laa..tipuuu nie..

15.emosi yang mudah terusik
yehaa yekot..cepat tacing,,jadik jangan cube-cube nak maenkan perasaan cik jenab yer..hahaha

16.suka berangan dan pandai bercakap
ske berangan tuh memang betol sesangat sampai leh ader awan-awan nano ngan awan-awan kumulunimbus dah kat atas pale nie ha..pandai bercakap..??laa dah tue bangke xrety cakap laie xtaw laa nak cakap aper weh..hahahahaha

17.emosi yang kelam kabut
ermm maksudnyer caner tuh..kompiuss ah jadik maleh nak komen pape..

18.daya firasat yang sangat kuat (terutama perempuan)
kuat kew..??ntah laa nanty aku test yer...ahai..

19.suka melancong,bidang sastera dan seni
melancong opkos laa bai ske giler,,melencong pown minat gak..hahaha bidang sastera dan seni tuh aishhh yekew..??ohoiii aku budak mechy laaa,,kew dah sala bidang nie..patot susa dapat keje..nie nak kene apply jadik sasterawanita negare laa nie..xpown pelukiswati...hahahaha ngengggg sunnguh..

20.pengasih,penyayang dan lemah lembut
ahakzz memang besh ah mende alah nie..tanak cakap pape paham-paham sendiri laa an..kang cakap lelebeh kang kater angkat bakol sendiri lak..hahahhahaha sekali laie wat makcik-makcik diluar saner aper laieee ayuhhhh.....hahhahahah

21.romantik dalam percintaan
hahahahaha..yekew..okei jom si kacak kiter kapel try test tengok aku nie romantik kew x orang nyer..ecehh kacak sahaje yer chantek tanak...hahahhaha

22.mudah terusik haty dan cemburu
asenyer tadik kat atas dah cakap an nie cakap la...kecik aty tol laa cam nie..=(

23.ambil berat tentang orang laen
eh eh itu sudah semestinyer laa kan..laie-laie orang yang kiter sayang..ermm bagus gak eh aku nie..hahahahaha

24.suka kegiatan luar
ermmm bolehlaa laie-laie xtvt berjalan-jalan nie..sangat-sangat berminat..yehaaa

25.orang yang adil
wahhh..seb bek aku nie gegel..kalu lelaki asenyer gegel2 diluar saner jangan ader perasaan was-was lah kot sebab sudah semestinyer mereka-mereka yang dilahirkan dibulan oktober ini sangat adil dan saksama orangnyer..hahahahhaha (siler pikir laen yer,,pikir lebih dalam laie)

26.boros dan mudah dipengaruhi persekitaran
amboi kaw..boross tuh mayb tapi biler time ader duet jewk laa time xdek duet jangan harappp...jadik jejake jejaki sekalian siler kembongkan poket anda yer...(haha xleh bla ayt)..xdek laa gurau jewk..

ermmm itulah serba sedikit tentang rahsia bulan kelahiran bagi insan-insan yang lahir pada bulan oktober..nak taw rahsia anda plak ayuhh laaa toraii mende alah nie..hahahahaha



(p/s : ermm tapi biler bace balek ader betolnyer jugek,,memang terbaek ah =) )

2 comments:

♥CiK duYung♥ said...

haha~ adoi nyah..aku xkuasa nak wat benda ni..org tag banyak sangat..pilih jek bulan baper nak...hehe

♥ ..misz jenab..♥ said...

hahahahaha..taw xper..aku pown terpengaroh kot sebab tuh secare xsengajer "terbuat" mende alah nie..ngeh ngeh ngeh =)