♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Saturday, July 9, 2011

♥ kau join BERSIH,,aku join jugak ♥




السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ




Semua orang dok sebok bercerita pasal BERSIH..Kemana-mana sahaja yang jadi bahan gosip mesti BERSIH..Ketempat keje,,ke kedai runcit,,ke jamban,,ke rumah jiran sebelah asyik-asyik BERSIH ajew..Kadang-kadang naek nyampah dah aku sampai lah aku buat keputusan yang sangat drastik hari ni untuk mengejoinkan diri dalam BERSIH..

Eh awak kenape pandang saya cenggitu..??Tak percaye ek..??Siyes memang ari ni aku join BERSIH siap plan dari hari Jumaat lagi tahu..Hebat bukan..Dikala kepala otak tengah serabut berselirat ibarat usus perot ianya akan menjadi sangat indah jika mengejoinkan diri dalam aktiviti BERSIH ini..


Huh!! tak percaya lagi ke ha..??Suke hati lah..Yang penting aku ade bukti sahih yang boleh menunjukkan korang bukti..Cettt ciap bukti bagai podachiii lah kau..hahaha


Taraaa....












*inilah caranya aku join BERSIH*
*sesungguhnya hari ini 9 Julai 2001 aku dan boify baru aku telah mem'BERSIH'kan kepala otak kami yang tengah kusut masai dengan berpeleseran tengok wayang tahu*

Ngeh ngeh ngeh..Hidup itu indah bilamana orang lain tengah sebok-sebok buat perhimpunan bagai sampai road block penuh merate-rate tapi aku pulak sebok-sebok jugak berdating mating dengan boify baru semata-mata nak memBERSIHkan kepala otak kitaorang..Bukan taknak amek port pasal perhimpunan tuh tapi aku merasakan diri ini masih belum cukup umur untuk tahu hal-hal sedemikian rupa..Sumpah ~tangan didada mata keatas~...


*ape tengok-tengok ade masalah ke aku kuat makan..??* hahahaha


Kan best join BERSIH macam nie..Boleh makan banyak-banyak..Boleh pegi jalan-jalan dengan boify baru..(tak abeh-abeh dengan boify baru)..Dan yang paling best boleh tengok cite Transformers versi 3D tahu..hahaha Giler memang best lagi-lagi mase die tengah lawan dush dush dush sampai maen pulas-pulas telinge..(okeh pulas telinga tuh aku tipu)..Booooooooooooo "kakak,,aku tahu ko bace entry ni kan,,sile jeles dengan aku cepat" hahahaha (sambil gelak ala-ala setan)..


*ini boify baru aku ..tapi jangan salah anggap kami bukan LESBO lah*

Ari nie berjimba dekat celah pelusuk mana pon mesti nampak kapel-kapel berdua-dua an..Cesss jeles tahu tak..Lepas tuh terus upah perempuan ni jadi boify baru kunun kunun..Boify baru merangkap kazen aku nie sangat kacak bukan..(okeh boleh lempang tuan tanah nie berjemaah)..Memang cool habes sebab boleh layan kepale biol tuan tanah..

Weh mana nak cari boify yang sanggup temankan kau pergi tengok wayang 3 round..Mana nak cari boify yang nak keluar dengan budak yang tak tahu jalan lain kecuali jalan pegi keje..(nasib baek boify aku tahu jalan)..Mana nak cari boify yang sanggup tanggung risiko sebab ada perempuan tuh dia salah masuk jalan lepas tuh dengan selambe badak terus jalan dengan muke tak malu..(sumpah tak sengaja,,tak perasan tuh jalan sehala)..Mana nak cari boify yang sanggup order kan kau makan sebab kau batak sangat tak reti..Mana nak cari boify yang sanggup jadi camerawomen kau sebab kau nie suke sangat nak amek gamba bagai..Mana nak cariii doee....??

*maaf 2 ketol budak ini memang kuat makan..nie kazen aku,,sebaya aku,,single n available,,berminat..??pm aku k,,tak pon tinggalkan jew no tepon kau..hahaha (pomot kazen nih)..*




*ader masalah aku ske pepel....??? + kualiti gambar macam takbest sebab pakai camera tepon yang besa gedabak tuh yang baling anjing boleh mati tuh..huh!!*


Sekian sahaja aktiviti memBERSIHkan kepala otak kami pada hari ini..Sesape terase nak mencuba aktiviti sehat ini dipersilakan lah buat yer..


(NOTA KAKI : cube kire berapa banyak perkataan BERSIH digunakan dalam entry nie..??hakhakhak adiah kelim ngan jiran kau + aku dah jatuh cinta dengan 'bumble bee' dalam cite nie.. I ♥ U BEE,,baby la u nie)

2 comments:

Ca Ezah said...

wahhhh~ blog berwajah baru!!!!

Unknown said...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ : chantekkk kew x belog baru mak nokkkk...??hahahha