♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Sunday, July 10, 2011

♥ singgah blog aku sat,,bleh ♥




السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ




Terima kasih sebab sudi singgah sat dekat belog aku nie..Sat je bukan lame pon kan..Lepas hang bikin huru hara tunggang tebalik belog aku nih hang pi singgah belog lain pulak..


So disebabkan tak nak membazir hari Ahad yang sangat indah nie moh ler kite beramai-ramai mengejoinkan diri dalam segmen bro body ketaq-ketaq nih..Aku dah,,kau dah..??



*sila tekan gambar diatas sekuat hati untuk mengejoinkan diri dengan tak malunye*





(NOTA KAKI : Upah korang singgah sat belog aku nie,,ha hambekkk ciyoman laju-laju dekat pipi kiri adik perempuan ko..ahakzz..=p )


4 comments:

Hans Hanis said...

ramai join segmen nih
nih den singgah
:-)

Apabila Aku Meminati Drama Dan Filem Dari Korea Dan Jepun

Unknown said...

KhAiReDzAiMy : aittt hang perli ceq ke aper..=)

Hans : tahu xper//join join jgn xjoin..=)

me@monolog : mekacih...=)

biela bell said...

haaaaaaaaaaaa!!semput!!
sampai pun gak kat blOg nie~
hehe
salam perkenalan n fOllow ;)

Unknown said...

Cik Bell : siler siler siler...=)