♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Sunday, April 24, 2011

♥ 60 blogger dicari ♥

Hari tu tak sempat nak mengejoinkan diri dalam segmen chegu zubir nak terjah mejah tuh sebab taksempat nak hapdate belog,,lepas tuh bila bukak balek belog tarikh luput dah tamat tempoh.. (T_T) ..Sedih bebeno tak dapat join,,jadik hari ni nampak jew chegu zubir buat segmen baru terus hapdate entry dengan penuh rakus dan gejoloh sekali..cik duyung jangan jeles aku dah join segmen chegu zubir nih..hehehehehe =)

syarat marat pertandingan..(eceh pertandingan plak)..hehehe

1.Tepekkan header "CHEGU ZUBIR" tuh..Jangan salah tepek plak..Okei done..=)


2.Sudi menjadi pengikut setia kepada belog "chegu zubir" dan belog "bicara kata cinta"..Okei settle jugak..=)

3.Buat entry sikit jew jangan banyak-banyak kenapa nak jadi bloglist bicara kata cinta..hehehe
-sebab nak tambah kenalan blogger dan juga follower..
-sebab nak tunaikan hajat hari tu sebab terlepas segmen chegu zubir..hehehehe
-sebab tak boleh dengar perkataan cinta terus jatuh cinta untuk join..("_______")

Owh lupe lak kita boleh pilih nak masuk bloglist mana..Ada 3 sume,,ermmmm kalau macam tuh nak 3 3 sekali lah..hehehehe..(okeh jangan tamak cik jenab weh)..Ermm nak join bloggerwan kang takut kena cop gatal lak..=) ekekekekekeke Kalau macam tuh nk join "bloglist bloggerwatilah"..yippi...



Sekian terima kasih chegu..=)

(p/s : woitt cepat join sebelum tamat tempoh lagi nanti nyesal pulak..hehehe )

2 comments:

Cute MuM said...

salam kenal..
Cute Mum pon join bloglist nie..
Jom join Teka-Teki Cute Mum..

http://mamiuyun.blogspot.com/2011/04/teka-teki-by-cute-mum.html

♥ ..cik jenab a.k.a fieza ..♥ said...

oriteee..nnty ceq terrjah...=)