♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Friday, April 22, 2011

♥ pinky momma..daku memang pelik sikit ♥




السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ



Ari tuh ade nampak my gegelpren ader join satu segmen..Jadi selaku seorang perempuan yang suke kepohci aku pon nak join jugak mende nie sambil berkata (didalam hati) kepade budak kecik itu "oit aku join jugak lah"..hahahaha Lagi 1 tajuk die menarik minat aku untuk mengejoinkan diri dalam industri nie.."oh pinky momma,,daku memang pelik sikit" okeiii ayat betol daku memang pelik banyakkkkkk...=)



banner "pinky momma" yang cool giler tuh wehh..=)

Sebenarnya kalau nak diikutkan memang banyak perangai pelik aku tapi salah satu perangai pelik yang menjadi kemusykilan aku sampai sekarang adelah aku sangat-sangat-sangat suka buat aksi seperti dibawah..Ermmm tak tahulah kenapa,,adekah menurun dari nenek moyang atau terkenan ke,,sampai sekarang aku sendiri pon tak tahu..Dan yang lagi peliknyer aksi sebegini rupa hanya akan aku WAJIB lakukan setiap kali aku nak bangun dari tido sahaja..Owhhhh apekahhh..??



Ermmm teringat pulak masa zaman kat sekolah teknik dulu..Al kisah,,aku kan duduk asrama nak tak nak terbuat laa free show sedemikian rupe depan kawan-kawan..Owhhh malu tuh opkoss laa malu lah jugak,,dyeorang selalu tanyer apesal lah aku suke sangat menonggeng..Tiap kali nak bangon mesti aksi terlampau nie aku wat..Tapi dah lama-lama dyeorang pon paham dah perangai aku caner...aishhhhhh...=/

Then kisah bersambung bila aku study kat JB lak..Sesape yang penah duduk setoilet,,sesinki ngan aku tau lah pangai kurang sopan aku nih..hahaha tak caye tanyer lah budak kecik yang senget nih..Yesss seperti sediakala pasti soalan yang sama akan ditanyer..So jawapan aku simple jek.."saje amek feel sebelum bangun,,kalau tak buat nanti hari yang aku lalui tak kan bermakna"..hahahahhaha


(p/s : agak-agak ade ke jejaka jejaki yang berjanggot secipot sudi terima perangai pelik aku nih..?? ermmmm..)

6 comments:

Ca Ezah said...

WAHAI RAKYAT JELATA...SESUNGGUHNYA INILAH SATU2NYA PANGAI PELIK SEORANG GADISSSS....YANG SAMPAI SKANG AKU TAK PAHAM..DOK TONGGENG2.ISH3....

Unknown said...

@♥CiK DuYuNG [Ca]♥
hamboi hamboi hamboiii...feel tuh wehh..ari aku xlengkap kalu xwat aksi cenggitu yer..heheheheh=)

Nabila Shamsudin said...

haha mmg pelik.. feel sgt2 tu.. :)

Unknown said...

Nabila Shamsudin :hehehe taw xper..feel giler lah,,xsah kalu xwat taw..=)

PinKy MoMMa said...

adik suka tonggeng ahahaha..
ni utk kamu ye ;)

http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/05/menonggeng-itu-syiokkk-oooo.html

Unknown said...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ : owh tocey pinky -pinky momma..hehehhehe =)