♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Wednesday, April 13, 2011

♥ jom join bloglist kk ♥



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ


lepas satu satu aku join..cam best jewk aper laie join lah an..laie pown bukan kena bayar pown nak join mende alah nih weh..
dah tanak bebel pepanjang jom kiter tengok aper kebende laa yang aku dok kecoh sangat nie..
TARAAAA....=)

okeh,,mende nie senang jewk xpayah susa-susa laa nak perah kepale otak sangat..care-care nak mengejoinkan diri dalam xtvt ini aderlah seperti berikut:-

1. korang-korang xkire laa adek comel,,kakak cun,,abang jambu,,saper2 jewk laa leh join..langkah kepertama korang kena buat entry bertajok "JOM JOIN BLOGLIST KK"..

2. after that dengan senang haty dan xmalunyer siler lah amek dan "COPY HEADER BLOGLIST TERSEBUT" macam ini...(kat bawah nie yer)




nie ler header dye yang cool giler tuh..:)


3. pastuh owner belog tuh cakap KALU NAK PANJANGKAN ENTRY CER CITER CER CITER LAA SKET APER YANG DYE LEH WAT UNTOK MEMAJUKAN DAN MEMANTOPKAN BELOG DYE..tapi kat cinie aku xdek nak komen aper-aper kot sebab aku tengok cam dah okeh dah belog dye..better laa dari aku nyer belog yang comot giler pastuh ntah aper-aper lak tuh..laie pown aku nie baru jewk laie weh nak berjinak-jinak dalam industri nie..nak komen orang plak an banyak cekadak kaw..hahahaha..dan yang paling penting sekali kena laa FOLLOW dye..ulang suare FOLLOW dye okeh..hehehehe

4.langkah yang terakhir aper laie TINGGALKAN LER LINK POST KORANG TUH..kalu xtinggalkan jejak caner laa owner tuh nak taw korang dah join an..so senang jewk kan aper laie ayuhhh laa...(pomot nie pomot)..hehehhe


(p/s : best pulak lah join mende alah cengginie,,so sesaper yang ader wat mende alah nie laie siler inform aku erkkk mauu join laie!!!..=) )


6 comments:

kambeng.karbonat said...

thanks ye join bloglist n promot blog kk.siap bg kata2 semangat lagi. :DD

Ca Ezah said...

wah~ sudah rajin join contest~ hehe.. :)

Unknown said...

kambeng karbonat : welkem...jalan jalan jalan terjumper so join jewk laa..hehehhehe

Unknown said...

kak gong : ko laaa yang bawak wabak cengginie kat aku..hehehehhe

Ca Ezah said...

haha..virus blog melanda skang..fesby da bersawang...

jom join!
aku tag ko kat sini :
*http://cikduyung.blogspot.com/2011/04/assalamualaikum.html

Unknown said...

kak gong : boekkkk nyahhh dengan kadar segeraa wa pigi join sikalang..hahahhahaha

aku dah tag ko jugekkk..pigi tengokkkk cepattt...hahhaha