♥ sayunk-sayunk kuh ♥

Tuesday, April 12, 2011

♥ bile penyebok sudah menyebok ♥



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ



AMARAN KERAS DARI OWNER BELOG YANG BAEK HATY: SILA JANGAN MUNTAH SEMASA MEMBACE ENTRY INI..!!!!


seperti entry yang ary tuh punyer,,aku dah citer pasai kisah dongeng aku ditag oleh peminat-peminat setia dengan aplikasi-aplikasi canggih manggih hasil dari faceby..okeh dan hary ini sekali laie aku ditag (opsss sala berkali-kali) laie aku ditag dengan aplikasi canggih yang laen pulak..wahai para-para peminat kuh sekalian (cehhh giler perasan) tolong jangan tag aper menda kejadah sekali pown sebab aku nie jenis yang mudah terpengaruh dan tanpa berpikir panjang terus lah mencube xtvt kegemaran ramai tuh..hahahahaha..

yuhuuu jom wat mende alah nie..(ngok an dah kena tag leh plak ajak orang len men samer mende alah nie)..taraaaa..:') owh very the simple,,juz taruk name kaw jewk laa pastuh tekan send pastuh dapat laa hasil nyer..xsampai seminit pown kalu korang wat lelaju melainkan line tenet kaw cam haramm..!!!




NAMA DAN SIFAT SAYA

N=baik haty dan kemas
- owh nyah beck lihatlah tidak dapat dipertikaikan laie yer yang aku baek haty..
wah kombang lobang idung koi..

O=serba boleh
- serba boleh aper xtaw laa..

R=suka mengkritik
- maner der,,kalu komplen sket-sket tuh ader la..hahahahaha

H=mudah simpati,,bahasa lemah lembut
- owh nyah beck siler jeles wat kali yang kew 2..lalalalala

A=ramah dan murah senyuman
- eceh,,senyum tuh kan sedekah..

F=punyer pendirian yang teguh
- owh nie opkos laa kene ader pader sumer orang taw..!!(teremo lak)

I=suka memendam perasaan dan masalah
- ooyeahhh macam entry nih biler tensen sket mule laa melalot malot..

Z=pandai berjenaka
- eh eh yeye jewk..bergurauuu sket jewk..

A=ramah dan murah senyuman
- 2 kali dh dye mention mende yang samer..

H=mudah simpati,,bahasa lemah lembut
- owh nie laie sekali gak laie..dah malas cakap banyak la an..hahahaha


jadik kesimpulan yang dapat disimpulkan dari pembelajaran kiter hary nie adelah..??
cik jenab sangat baek orang nyer jadik aper laie silerrr laaa tettttttttttt
dan
dah siap bace aper laie siler la mutah ijau beramai-ramai...hahahahha=)


(p/s : so ader brannn..??torai lah agak2 xbest statement dye xpayah post sorok jewk dalam pety sejuk kang malu lak ngan aku sebab kene bahan..hahahahaha)

2 comments:

Ca Ezah said...

haha..mcm2..klo aku mls nk layan...org tag, aku wat xnmpk jek sbb da bnyk sgt..dan sume tu tipu belaka...heh3

Unknown said...

hahahha..taw xper..nie kes xdek keje lah nie namenyer..seb bek yg okeh2 jewk stment dye kalu xbesh tamoo ah aku publish..hahahhaha